

סיורים מוזמנים
"סיורלדת"- סיורי ימי הולדת, הנחגגים באופן מקורי לגדולים ולקטנים. לילדים מגיל 10 ומעלה, מתאים לבני/בנות מצווה. לגדולים ניתן לחגוג עם חברים/חברות/משפחה או כולם יחד מתאים לכל גיל! (כן, גם יומולדת 80 כבר חגגו איתנו)
סיורי משפחות- התארגנות משפחות יחד. הסיור מותאם לילדים, הכולל משימות, משחקי סימולציה ובסופו- סדנת גרפיטי מדליקה
ימי גיבוש לעובדים- הסיורים שלנו הם דרך מצויינת לצאת משגרת העבודה, ולחוות חוויה קצת אחרת, מרתקת וקלילה בו זמנית
סיורים לשוחרי תרבות וגימלאים- הסיורים שלנו מציגים זרם אמנותי מיוחד במינו, וכוללים גם שיח על ענייני גבולות ונושאים ערכיים וחברתיים.
הם קלילים מצד אחד, אך מאידך גם מרתקים ומלאי עניין.
המסלולים הקצרים וקלים- מתאימים גם לגימלאים שמחפשים ללמוד ולחוות דברים מיוחדים.
ארועים מיוחדים- ניתן לתפור 'חליפת סיור' מיוחדת.
(ניתן להוסיף לסיור: ארוחת פיקניק, ארוחה במסעדה, הרצאת מצגת מרהיבה, ביקור בגלריה, סדנת התנסות, מפגש עם אמן רחוב ועוד)
סיורים לתלמידים ונוער- כיוון שזהו זרם אמנותי חתרני ואסור, הוא מצית את דמיונם של בני הנוער, ומהווה הזדמנות לבחון איתם מה היא אמנות, כיצד 'קוראים' אותה, וכן מגוון של נושאים ערכיים וחברתיים הנלווים לעניין.

גיל: לכל הגילאים
משך הסיור: כשעתיים
מיקום הסיור: ירושלים
גרפיטי קודש
ירושלים – עיר של הרבה קיטוב, קצוות ומתחים, וברור שהגרפיטי הירושלמי מבטא את כל אלו. ביטויי גזענות ושנאה נמחקים על ידי הממסד במהירות, וממילא הם נכתבים בשכונות הערביות ובאזורי קצה ומריבה, אך עדיין, הגרפיטי בירושלים הוא בעל אופי מאד לוקאלי, ואינו דומה לאחיו התל אביבי. הסיורים השונים בירושלים כוללים לא רק גרפיטי, כי אם הרבה אמנות אורבנית מגוונת ומרתקת שהיא בחסות העיריה או באישורה: פרוייקטים גדולים וקטנים, יצירות של סטודנטים לאמנות או אנשים פרטיים, וגם יצירות גדולות של אמנים בינלאומיים נודעים.
סיורי ירושלים מתקיימים בשני אזורים שונים, בעלי אופי שונה:
1.באזור השוק, רחוב יפו ואזור ככר ספרא- סיור ארוך, שאפשר לבחור מתוכו חלק זה או אחר.
2. בפרוייקט הקירות של אזור התעשיה תלפיות. - אמנות רחוב מוזמנת, גדולה ומרהיבה.
לקריאה נוספת על אמנות הרחוב הירושלמית בכללי, לחצו כאן לכתבה בבלוג
למי הסיור מתאים?
מתאים לכל הגילאים - לגרסה המותאמת למשפחות ולילדים קטנים מומלץ לעיין בסיור ״אם הייתי אמן גרפיטי״ ולבחור את מיקומו.









